یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام خواسته

حوزه/ حوزه های علمیه وظیفه هدایت فردی جامعه و افراد جامعه را بر عهده دارند اما یک وظیفه بسیار مهم تری را بر دوش دارند که هدایت اجتماعی مردم است.

حجت الاسلام خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با بیان وظایف حوزه های علمیه در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: حوزه علمیه برادران و خواهران، وظیفه هدایت فردی جامعه و افراد جامعه را بر عهده دارند، اما یک وظیفه بسیار مهم تری را بر دوش دارند که هدایت اجتماعی مردم است لذا در عرصه های مختلف امروز یکی از مصادیق و مظاهر هدایت اجتماعی مردم بحث انتخابات می باشد.

وی ادامه داد: زمانی که انتخابات در کشور ما رخ می دهد ما می فهمیم که حمایت مردم از حکومت اسلامی و نظام اسلامی به چه میزان است، لذا این عرصه مهم میراث مهمی برای رشد و بالندگی و اثرگذاری در عرصه بین المللی برای نظام اسلامی دارد و می تواند در تمدن سازی و زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم موثر باشد.

حجت الاسلام خواسته، ابراز داشت: حوزه های علمیه بالاخص طلاب خواهر می توانند با رساندن بلوغ فکری به مردم و بیان آثار و برکات این حضور و همچنین معرفی فرد اصلح بهترین نقش را در این زمینه ایفا کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تصریح کرد: امید است ما شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم عزیز باشیم که منجر به انتخاب فرد اصلح شود تا تاثیر گذار در عرصه تحولات بین الملل و بیداری های عمومی جوامع بشری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha